Bacardi en Bombay claimen de zomer van sabato.be

Sabato.be werd begin dit jaar volledig vernieuwd tot een stijlvolle website met redactionele topfotografie, web-exclusieve content en een gidsfunctie voor de specifieke Sabato thema’s als travel, food, design en mode.

De site werd al snel de digitale trekpleister voor de felbegeerde Sabato community. Lezers van het wekelijkse magazine bij De Tijd en L’Echo zijn moeilijk te bereiken doelgroepen zoals vermogende influencers en professionals met een passie voor design, elegantie en kwaliteit. Via de vernieuwde site zien we deze community steeds verder aangroeien. Sinds de lancering bereikt sabato.be maandelijks meer dan 75.000 unieke lezers, een stijging van maar liefst 66% sinds begin dit jaar*. Ook het volume nam exponentieel toe met een quasi verdubbeling van het aantal pageviews in vergelijking met vorig jaar**.

Adverteerders hebben dan ook meteen de digitale weg gevonden naar de Sabato.be community. De hele zomer lang zullen de merken van Bacardi Martini prominent aanwezig zijn met 100% share of voice campagnes voor Bombay Sapphire Gin en de 160ste verjaardag van Martini. Bacardi Martini kiest resoluut voor Sabato.be omwille van het bereik op vermogende levensgenieters die steeds op zoek zijn naar topkwaliteit en unieke ervaringen. Bovendien leiden de visuele match met de stijlvolle beelden van de campagnes en de gidsfunctie van de website, de sabato.be surfer naar verschillende hotspots waar je kan genieten van Martini en Bombay cocktails. 

Voor meer informatie over sabato.be en de verschillende advertentiemogelijkheden, contacteer ons via sabato@trustmedia.be

CIM Internet/Gemius, traffic Sabato.be 2022 – 2023.

*Vergelijking maart – april – mei 2023 – januari 2023. **Vergelijking pageviews mei 2022 – mei 2023.