Hoe marketing met creativiteit zorgt voor veel meer effectiviteit

Elke adverteerder kijkt hoe de budgetten het beste geïnvesteerd kunnen worden om resultaat te behalen. Want de mogelijkheden zijn legio. De euro’s niet. In de oceaan van gegevens die ons tegenwoordig omringt, zijn we voortdurend op zoek naar de beste manier om onze marketingbudgetten te optimaliseren.

In die zoektocht naar efficiëntie kunnen we ons verliezen. De soms tijdsintensieve efficiëntie hebben namelijk eerder een effect in de cijfers na de komma. Door creatief denken toe te voegen aan onze marketingaanpak zorgen we voor meer effectiviteit. Dat is bewezen.

Met deze paper willen we creativiteit terug op de agenda zetten, op een plek die ze verdient. We willen het gesprek tussen communicatiebureaus en hun opdrachtgevers voeden en hen op weg helpen om samen nog meer waarde te creëren. Met de geruststellende onderzoeken op een rijtje en bruikbare tips van straffe strategen om meteen aan de slag te gaan.

Petra De Roos – Managing Director ACC

Trustmedia en ACC hebben een partnership met als doel de belangrijke doelgroep van beslissingsnemers in bedrijven en organisaties te sensibiliseren voor de waarde van sterke en waardenvolle communicatie. Lees er alles over in het persbericht.