Let’s come back in style with Sabato (16/05)

Voor trouwe adverteerders stelde Sabato een postcorona-aanbod samen dat niet alleen zichtbaarheid voor de zaak zal creëren, maar ook meteen voor een ware toeloop zal zorgen in uw heropende zaak.

De coronacrisis treft ons allemaal in het hart: we zijn emotioneel geraakt, we bouwen een muurtje om al onze dierbaren en zien tegelijk onze omzetten kelderen. En toch… binnenkort wordt het weer beter. de dag nadert dat we weer aan de toekomst kunnen bouwen.

Om er zeker van te zijn dat we dan meteen met een vliegende start beginnen, geeft Sabato u een serieuze por in de rug. Voor al wie de komende weken in Sabato adverteert, zorgt Sabato ervoor dat de zaak vanaf dag 1-na-corona weer bruist als nooit tevoren.

Let’s come back in style
Voor trouwe adverteerders stelde Sabato een aanbod samen dat niet alleen zichtbaarheid voor uw zaak creëert, maar ook meteen voor een ware toeloop zorgt in uw heropende zaak.

  • Een eerste 1/1 pagina in Sabato in april of mei
  • Een tweede 1/1 pagina in de Sabato ‘comeback-editie’ van 16/05
  • Vermelding van uw logo op de “Let’s come back in style”-advertentie van 16/05*
  • Vermelding van uw “Let’s come back in style”-aanbod op de “Let’s come back in style” overzichtspagina’s die alle “Let’s come back”-initiatieven groeperen
  • Vermelding van uw logo in de aankondigingscampagne van “Let’s come back in style” in De Tijd | L’Echo en op tijd.be | lecho.be

Op de dag van uw heropening hebt u niet alleen uw merk versterkt, maar is het meteen weer de gezellige drukte van weleer in uw zaak.

“Let’s come back in style with Sabato” doet wat advertising zou moeten doen: uw merk versterken én klanten lokken. Het hele Sabato-team kijkt nu al uit naar uw comeback!

*datum onderhevig aan veranderingen: als de winkels nog niet mogen heropenen, verschuift dit aanbod naar een nog nader te bepalen datum