Persbericht – Sabato ondersteunt de luxesector met “Let’s come back in style”

Het coronavirus heeft de hele wereldeconomie in zijn greep en doet ook de winkelsector naar adem happen. Sabato, het luxemagazine van De Tijd | L’Echo, staat in deze coronatijden haar luxeadverteerders bij en kijkt samen met hen vooruit naar de heropening van hun winkels.

16/05* – Let’s come back in style

Op zaterdag 16 mei slaan Sabato en de luxesector de handen in elkaar met de “Let’s come back in style”-editie van Sabato. Op vraag van haar luxeadverteerders werkte Sabato een impactvol initiatief uit waarmee adverteerders snel en stijlvol de traffic in hun winkelpunten kunnen opstart en eens de winkels heropenen.

Op zaterdag 16 mei opent deze speciale editie van Sabato met een oproep aan lezers om het shoppen te hervatten en hun Sabato-merken opnieuw te ontdekken. Deelnemende luxemerken werken exclusief voor Sabato-lezers een uniek aanbod uitdat enkel in deze Sabato op speciaal gelay-oute “Let’s come back in style”-pagina’s verschijnt. Sabato-lezers kunnen dan in de desbetreffende shops het aanbod uit Sabato van 16 mei claimen.

Verhoogde oplage
Dit speciale “Let’s come back in style”-nummer van Sabato geniet sowieso van een sterk verhoogde oplage: de verkoop van de weekendeditie van De Tijd | L’Echo en dus ook van Sabato is t.o.v. vorig jaar gestegen met 8,2%.

Aankondigingscampagne
Een impactvolle aankondigingscampagne in De Tijd | L’Echo en op tijd.be | lecho.be in de weken voorafgaand aan 16/05 kijkt samen met de lezers uit naar het moment dat de winkels heropenen en vermeldt ook alle deelnemende “Let’s come back in style”-partners.

Meer informatie?
Contacteer het Sabato-team op sabato@trustmedia.be, tel. 02 422 05 39 of 02 422 05 43.

*datum onderhevig aan actuele corona-beslissingen: als de winkels niet mogen heropenen, verschuift het “Let’s come back in style” aanbod naar een nog nader te bepalen datum.