PERSBERICHT – Dedicated Media Sales House of the Year ‘Trustmedia’ breidt team uit

De regie Trustmedia zette sterke cijfers neer tijdens de eerste jaarhelft en ging zowel voor het team van het luxesegment als voor dat van de tailor-made “news services” op zoek naar bijkomende versterking. Eerder al kreeg ook het content marketing team er een paar extra handen bij.

Trustmedia heeft de wind in de zeilen, ook binnen het luxe-segment. Adverteerders vinden vlotjes de weg naar mediabrand-van-het-jaar-genomineerde ‘Sabato’, het high end lifestyle magazine van de Tijd | L’Echo. Het ‘Luxury, Lifestyle & Retail’ team wordt dan ook versterkt. Linde Van Hauwermeiren zal daarom in augustus de rangen vervoegen. Linde komt over van Accent Jobs waar ze ervaring opdeed als Senior Account Manager.

Ook binnen ‘News Services’ komt er versterking. Dit team is verantwoordelijk voor de verkoop van B2B groepsabonnementen, gepersonaliseerde versies van de krantenapp en geïntegreerde contentoplossingen van De Tijd | L’Echo. Midden augustus zal Kristine Cuypers News Services vervoegen en samen met het team deze snelgroeiende activiteit verder uitbouwen. Kristine maakt de overstap van Standaard Uitgeverij waar ze nu de functie van Licensing Manager bekleedt.

In de lente van dit jaar kwam Jeroen Van Cauwenbergh al de rangen van ‘Content Republic’ versterken als ‘Business Development Manager’. Content Republic’ is binnen Trustmedia het team dat branded content en creative storytelling op maat levert: van strategie over concept tot creatie en publicatie. Jeroen werkte eerder bij DPG Media als ‘Manager Concepts Publishing’. ‘

Trustmedia blijft continu op zoek gaan naar nog meer nieuw talent: op www.mediafin.be/vacatures/ staan alle actuele jobposts.