Elke zaterdag stapt het weekendmagazine Sabato binnen in de leefwereld van moeilijk te bereiken doelgroepen zoals vermogende influencers en professionals met een passie voor design, elegantie & kwaliteit. Redactionele topfotografie, primeurs en topcontent over onder andere mode, travel, interior & design, zorgen ervoor dat Sabato in magazineland dé referentie is. Onlangs nog werd Sabato hiervoor bekroond met 7 European Newspaper Awards, die uitzonderlijk werk op het vlak van vormgeving, fotografie en illustraties bekronen.
De felbegeerde Sabato community krijgt voortaan met Sabato.be dagelijks eenzelfde digitale impactvolle ervaring. Die premium ervaring vertrekt vanuit een mobile first approach, met een gidsfunctie voor de specifieke Sabato thema’s als travel, food, design, mode, …
Sabato.be inspireert zijn lezers ook met exclusieve digitale content. Deze ‘web exclusive’ content neemt bovendien in de dagelijkse newsletter van De Tijd en L’Echo een vaste plaats in. Sinds augustus vorig jaar is hierdoor het aantal pageviews dan ook meer dan verdubbeld. De lancering van de Sabato.be ervaring gaf daarbovenop nog een extra boost van meer dan 30%.
De lancering van Sabato.be werd ondersteund door uitgebreide mediacampagne op radio, affichage,…
Sabato.be biedt dus een zeer kwalitatieve advertentie omgeving aan die bovendien ook 100% brand safe is. Op de vernieuwde site biedt Trustmedia het 3AD formaat (bilboard, Halfpage & Hangtime) aan waarmee u de site gedurende 1 volledige week kan claimen. Er zijn drie verschillende advertentieformules beschikbaar.
Voor meer informatie kan u steeds contact opnemen via sabato@trustmedia.be