Sabato pakt uit met impactvol oblong-formaat

Sinds 29 augustus verschijnt het luxemagazine van De Tijd | L’Echo in een nieuwe lay-out en met een nieuw logo. Een fotografisch en typografisch spel en innovatieve paginazetting vergroten de visuele approach waarmee de Sabato-redactie blijft inspireren. Daar blijft het niet bij. Sabato blijft verrassen met 2 Sabato-specials die dit najaar exclusief in een totaal nieuwe vorm zullen verschijnen. 

Impactvol oblong-formaat

Sabato Special Interieur (10/10) en Special Sabato Deluxe (21/11) verschijnen dit najaar exclusief in het langwerpige horizontale oblong-formaat waardoor het luxemagazine voor deze specials een nog stijlvollere uitstraling krijgt. Het langwerpige rechthoekige formaat verrijkt de leeservaring en zorgt ervoor dat Sabato blijft inspireren, zowel op het gebied van content als van inspirerende advertenties.

Sabato New Style

Dankzij deze nieuwe visuele strakkere aanpak en het verrassende oblong-formaat blijft Sabato vernieuwen. Zo blijft het luxemagazine de referentie voor de betere dingen des levens op vlak van design, architectuur, mode, reizen en wining en dining. En blijft het garant staan voor kwaliteit, elegantie en exclusiviteit bij haar kapitaalkrachtige lezerspubliek. Sabato verschijnt exclusief in oblong-formaat op 10/10 (Sabato Interieur) en 21/11 (Sabato Deluxe).

Voor meer informatie, contacteer sabato@trustmedia.be