Nieuws

Trustmedia combineert Car Deals met Black Tie Events.

De Brussels Motor Show gaat in 2021 fysiek niet door. Maar net als de automerken blijft Trustmedia niet bij de pakken zitten. De marketing solutions van De Tijd | L’Echo schakelt voor deze speciale editie een versnelling hoger en geeft automerken dat extra duwtje in de rug om promoties en car deals op een doelgerichte manier tot bij het juiste doelpubliek te brengen.

Persbericht – Investeren en consumeren in coronatijden

De koopkrachtige lezers van De Tijd | L’Echo zijn niet van plan hun aankoopgedrag in luxegoederen aan te passen ten gevolge van de coronacrisis, maar plannen wel een bijsturing van hun investeringsportefeuille. Dat blijkt uit een onderzoek rond het consumptie- en investeringsgedrag tijdens en na de coronaperiode bij de lezers van de zakenkranten.

Mediafin brengt Finance Avenue naar alle Belgische woonkamers

Voor het 15e jaar op rij organiseert Mediafin Finance Avenue, de grootste Belgische geldbeurs die zich richt op beleggers, investeerders en spaarders. Dit jaar komt Finance Avenue letterlijk tot bij de “bezoekers” thuis aangezien Mediafin de editie op 14 november volledig virtueel organiseert.

Sabato pakt uit met impactvol oblong-formaat

Sinds 29 augustus verschijnt het luxemagazine van De Tijd | L’Echo in een nieuwe lay-out en met een nieuw logo. Een fotografisch en typografisch spel en innovatieve paginazetting vergroten de visuele approach waarmee de Sabato-redactie blijft inspireren. Daar blijft het niet bij. Sabato blijft verrassen met 2 Sabato-specials die dit najaar exclusief in een totaal nieuwe vorm zullen verschijnen.

Sabato New Style: never stop inspiring

Sabato Knokke gaf vorige week (27/06) het startschot van een stijlvolle en trendy zomer, met een succesvolle goed gevulde editie. Tips van de redactie, inspirerende interviews en reportages zorgen ervoor dat lezers wegdromen bij must-sees en must-do’s. Maar het is ook een speciale editie. Het is namelijk de laatste keer dat Sabato onder zijn huidige vorm verschenen is.

Outlook S2 2020

Het contentdossier “Outlook” blikt samen met u als expert op 17 juni vooruit op het beleggingsklimaat van het volgende semester. Dit uitgebreide dossier verschijnt zowel in het Fonds magazine als online op de websites tijd.be | lecho.be.

Platform “Lock Down? Stand Up!” van Mediafin brengt massale solidariteit Belgische ondernemers in kaart

Exact een maand geleden, op 28/03, startte Mediafin het ondernemersplatform “Lock Down? Stand Up!” op. Op het platform kunnen bedrijven initiatieven om belangeloos te helpen tijdens de coronacrisis gratis delen met twee miljoen lezers uit de Belgische business community. “Lock Down? Stand Up!” wil de golf van solidariteit en veerkracht stimuleren en draait uitsluitend om niet-commerciële hulp.