Het coronavirus heeft de hele wereldeconomie in zijn greep en doet ook de winkelsector naar adem happen. Sabato, het luxemagazine van De Tijd | L’Echo, staat in deze coronatijden haar luxeadverteerders bij en kijkt samen met hen vooruit naar de heropening van hun winkels.
Nieuws
Nieuwe homepage tijd.be | lecho.be
De nieuwe homepage laat een flexibelere advertising toe met vaste posities in de buurt van de uitgelichte content. Een sticky halfpage / IMU-positie vergroot daarenboven de visibiliteit van de advertentie.
Let’s come back in style with Sabato (16/05)
Voor trouwe adverteerders stelde Sabato een postcorona-aanbod samen dat niet alleen zichtbaarheid voor de zaak zal creëren, maar ook meteen voor een ware toeloop zal zorgen in uw heropende zaak.
Mediafin lanceert digitale tool voor verplichte financiële berichten
Primeur in de mediasector – Mediafin, uitgever van de kranten De Tijd en L’Echo, lanceert als eerste op de Belgische markt een digitale oplossing voor de publicatie van verplichte financiële berichten. Hiermee krijgen beursgenoteerde en niet-beursgenoteerde vennootschappen een welkom alternatief voor hun berichtgeving via gedrukte kanalen.
Finance Avenue komt naar u toe
Voor het 15de jaar organiseert Mediafin Finance Avenue, de grootste en enige Belgische geldbeurs die zich richt op beleggers, investeerders en spaarders.Dit jaar komt Finance Avenue letterlijk tot bij de investeerders en spaarders thuis aangezien we deze editie op 14 november volledig virtueel zullen organiseren.
Trustmedia maakt zich klaar voor het postcorona tijdperk met nieuw talent
Ook op het gebied van talent maakt Trustmedia zich klaar voor de toekomst. De komende weken verwelkomt de regie nieuwe gezichten in verschillende van zijn divisies.