Nieuws

PERSBERICHT – Belgische advertentietechnologie van Trustmedia, Adhese en Universal Media biedt alternatief voor third party cookies

San Pellegrino adverteert als eerste merk in België in nieuw Belgische ecosysteem Belgische consumenten rechtstreeks aanspreken met online advertenties zonder gebruik te maken van third party cookies. Dat is wat de nieuwe programmatietool van het in Gent gebaseerde Adhese mogelijk maakt. Trustmedia, het advertentiehuis achter L’Echo en De Tijd, implementeert zo als eerste de tool […]

Belg vertrouwt Twitter en Facebook steeds minder als nieuwsbron

Onderzoek Kantar: Vertrouwenskloof tussen sociale mediaplatformen en traditionele media groeit Belgen hebben steeds meer vertrouwen in nieuws dat ze ontvangen via traditionele media dan via sociale mediaplatformen. Dat blijkt uit een onderzoek van Kantar waarbij 3.000 Belgen vertrouwensscores toekenden aan 39 nieuwsmedia. Traditionele media krijgen een gemiddelde score van 8,31 op 10, terwijl sociale mediaplatformen […]

Media Sales House of the Year – AMMA

Trustmedia beyond advertising sleepte op 20/05 de Golden AMMA voor Media Sales House of the Year in de wacht. Ook het Lock Down? Stand Up! platform van Content Republic verdiende een Silver AMMA in de categorie Media Resilience Award.

PERSBERICHT – Finance Avenue, de grootste geldbeurs van België, gaat door in hybride vorm op 20 november

“Finance Avenue”, de grootste Belgische geldbeurs voor beleggers, investeerders en spaarders keert dit jaar op zaterdag 20 november 2021 terug naar Tour & Taxis. De 16de editie gaat volledig fysiek door én wordt gecombineerd met een digitale beleving voor de deelnemers thuis. Kapitaalkrachtige bezoekers vinden er informatie en tips rond alle aspecten van personal finance.

Beleggerspodcasts van De Tijd en L’Echo kennen sterke start bij jong publiek

De beleggerspodcasts “De Beurs van Tegenwoordig” (De Tijd) en “Tracker” (L’Echo) hebben hun start niet gemist. De podcasts werden na amper een week meer dan 50.000 keer gedownload, en staan hiermee bovenaan de Belgische hitlijst bij zowel Apple (nr 1) als Spotify (nr 2). Liefst 3 op 4 van de luisteraars komt uit de leeftijdsgroep […]

Trustmedia combineert Car Deals met Black Tie Events.

De Brussels Motor Show gaat in 2021 fysiek niet door. Maar net als de automerken blijft Trustmedia niet bij de pakken zitten. De marketing solutions van De Tijd | L’Echo schakelt voor deze speciale editie een versnelling hoger en geeft automerken dat extra duwtje in de rug om promoties en car deals op een doelgerichte manier tot bij het juiste doelpubliek te brengen.

Persbericht – Investeren en consumeren in coronatijden

De koopkrachtige lezers van De Tijd | L’Echo zijn niet van plan hun aankoopgedrag in luxegoederen aan te passen ten gevolge van de coronacrisis, maar plannen wel een bijsturing van hun investeringsportefeuille. Dat blijkt uit een onderzoek rond het consumptie- en investeringsgedrag tijdens en na de coronaperiode bij de lezers van de zakenkranten.