Een nieuwe homepage voor tijd.be en lecho.be

tijd.be en lecho.be lanceerden op 16/03 hun herziene homepage. Aan de hand van een heldere kolomstructuur willen ze hun sterke kwalitatieve journalistiek en betrouwbaarheid nog meer in de verf zetten.


De focus lag dan ook op “structureren”. De homepage is voortaan onderverdeeld in verschillende rubrieken die zich gemakkelijker en sneller laten scannen door surfers die er zo het voor hen relevante nieuws kunnen uit filteren.


De verschillende nieuwscategorieën hebben nu een vaste plaats en de recentste artikels worden rechts bovenaan de homepage gehighlight. Het onderste gedeelte is voorbehouden aan aanbevelingen die opgesteld worden op basis van de leesvoorkeuren van de abonnees. De Tijd en L'Echo verbeterden ook de visuele beleving van hun site die aldus beter leesbaar is dankzij een soberder design en zachtere kleuren.


Flexibelere advertising


De nieuwe homepage laat een flexibelere advertising toe met vaste posities in de buurt van de uitgelichte content. Een sticky halfpage / IMU-positie vergroot daarenboven de visibiliteit van de advertentie. De advertentie volgt de lezer doorheen zijn leestraject wat resulteert in een hoger engagement en een grotere viewability garandeert.

Homepage +OTSEnter via homepage
Met onze homepage+ formule bereikt u 315.000 unieke kwalitatieve bezoekers per dag.De gemiddelde OTS op de homepage is 2.1 op 2 van de dagelijks geregistreerde tijd.be | lecho.be gebruikers komt nog steeds op tijd.be | lecho.be via de homepage.

Voor meer informatie betreffende online advertisingmogelijkheden contacteer sven.lybaert@trustmedia.be of nathan.ho@trustmedia.be