The Age of Information

De Tijd | L’Echo vieren 10 jaar kwaliteitsvol business news in het zalmroze

Mediafin rijgt de festiviteiten aaneen. In 2018 vierde de uitgever van De Tijd | L’Echo 10 jaar Sabato & 50 jaar De Tijd, en dit jaar voegen ze er in september 10 jaar zalmroze krant aan toe.

De Tijd | L’Echo brengen in 2019 een decennium lang kwaliteitsvol en betrouwbaar business news op herkenbaar zalmroze krantenpapier. Een decennium lang kwaliteit, business & finance news. Een decennium nieuws met een focus op de Belgische economie. Nieuws dat inspireert en focust op de ‘NextGen’, op entrepreneurship & start-ups, new technology & data.

The Age of Information: 14/09

Om dit te vieren, brengen de redacties van De Tijd | L’Echo op 14/09 een digitale en print krant die volledig in het teken van The Age of Information staat. Technologie, informatie & communicatieprocessen bepalen en sturen meer en meer onze economie. Welke kansen biedt The Age of Information? Wat gebeurt er met onze data? En hoe gaan bedrijven ermee om?

In het contentdossier “2029” kijkt Tijd | Echo Connect naar de impact van The Age of Information. Hoe maken bedrijven hun sector futureproof? Hoe zien ondernemingen er uit in 2029?

Een krant en een contentdossier die dieper ingaan op de technologische & businessuitdagingen van de toekomst. Omarmen we die challenges of moeten we ze intelligent tackelen? Meer info: www.tijd.be/aoi

De Tijd | L’Echo in The Age of Information

Het Trust Onderzoek van Kantar in 2018 bewees al dat De Tijd en L’Echo standhouden in The Age of Information. De Belgen hebben van alle media het meest vertrouwen in het nieuws en de advertenties die ze vinden bij de nieuwsmerken De Tijd en L’Echo. Vertrouwde nieuwsmerken selecteren accurate feiten met een hoge nieuwswaarde, geven daar achtergrond & context bij en zijn betrouwbaar. Het vertrouwen in die nieuwsmerken straalt ook af op advertenties in die media. Hoe groter het vertrouwen in een nieuwsmerk, des te groter het vertrouwen in de advertenties in dat medium.

Neem contact op met sales@trustmedia.be voor meer informatie rond deze Age of Information-krant. Neem contact op met research@mediafinstudios.be voor meer informatie rond het Trust Onderzoek.