De Tijd | L’Echo introduceren innovatieve digitale formaten

Mediafin, uitgever van De Tijd | L’Echo kan op digitaal vlak terugblikken op een innovatief parcours. Zo werd onder meer als eerste in België op de websites van De Tijd | L’Echo de paywall succesvol geïnstalleerd, werd het Cost Per Hour model gelanceerd, en werd in primeur een Digitaal Charter geïntroduceerd.

 

Nu lanceren De Tijd | L’Echo in primeur voor de Belgische markt twee innovatieve digitale formaten. De Sidewinder en Sliding Doors formaten staan garant voor impactvolle branding campagnes. De nieuw gelanceerde formaten zijn user initiated en zorgen voor impact met een laag intrusief karakter.

 

Het Sidewinder formaat ontvouwt zich in twee keer van 300x600 pixels naar 900x600 pixels. Het drievoudige formaat kan verrijkt worden met interactieve elementen (video, animaties, fotogalerijen).

 

Het Sliding Doors formaat is responsive en zorgt voor een volledig meeslepende rijke media-ervaring. Vanuit een klassieke half page of billboard krijgt de surfer met een click-to-reveal een volledige nieuwe campagne weergave op het volledig scherm. Het Sliding Doors formaat kan komend weekend 29/30 juni ontdekt worden op de websites www.tijd.be en www.lecho.be. Ter ondersteuning van de tentoonstelling PiKANT! ging de organisator de creatieve uitdaging aan om als eerste in België het impactvolle formaat in te zetten.

 

De lancering van het Sidewinder en Sliding Doors formaat zijn een voorproefje voor de verdere innovaties die later in het najaar zullen gelanceerd worden.

 

Meer informatie rond onze creatieve oplossingen? Contacteer Sven Lybaert – sven.lybaert@trustmedia.be – 02/422.05.08