De Tijd | L’Echo lanceren Tech Newsletter
Kwaliteit, business & finance news blijven de kernwoorden die De Tijd | L’Echo typeren. Dagelijks brengen de zakenkranten een unieke kijk op de Belgische economie en zorgen ze voor een inspirerende toekomstblik op de ‘NextGen’, op entrepreneurship & startups, new technology & data.

De zakenkranten doen dit multimediaal: via de papieren krant, de online platformen tijd.be | lecho.be, en via getargete newsletters. In functie van zijn objectieven, kan de adverteerder inzetten op een gamma van bredere tot zeer gerichte nieuwsbrieven:

• “Nieuw op tijd.be” & “Les incontournables de L’Echo” brengen een update van de laatste dossiers en nieuwigheden;
  • “Breaking News” zorgt voor een directe melding bij belangrijk nieuws;
  • “De Tijd Vandaag/Middag/Avond” en “La Matinale/L’actu à midi/L’actu du jour” bundelen het belangrijkste nieuws op de 3 belangrijkste momenten van de dag.
  • “De Beurs Vandaag”, “De Belegger op Zondag” & “Fondsen Deze Week” richten zich naar investeerders;
  • “Netto Geldtip/Conseil d’Argent”, “De Tijd Immo/L’Echo Immo” en “De Pensioencoach” brengen het laatste nieuws rond Personal Finance;
  • “Sabato Select” presenteert de beste lifestyle-editorials van de week en “La Wallonie entreprend” zet Waalse ondernemers in de spotlights.

Dit aanbod wordt nu nog verder uitgebreid met Techtijd | L’Echo Disrupt.

New: Techtijd & L’Echo Disrupt
    Vanaf 19/09 verschijnt elke donderdagvoormiddag TechTijd | L’Echo Disrupt. Een tech newsletter samengesteld door de techjournalisten van De Tijd | L’Echo met het laatste nieuws rond technologie & innovatie.

• Welke innovaties zijn interessant voor uw bedrijf?
    • Welke technologieën veranderen ons leven drastisch?
    • Wat houdt Silicon Valley bezig?
    • Wie wordt de Belgische Elon Musk?

Deze nieuwsbrieven brengen wekelijks het recentste nieuws over technologie en innovatie. Ontdek bedrijven en start-ups die inspelen op digitale transformatie, op innovatie en disruptie. Lees meer over ondernemingen die al enkele stappen verder zijn en denken. Een newsletter voor iedereen die geïnteresseerd is in new economy & new technology, innovatie, digitale transformatie, disruptie, …

Extra advertising mogelijkheden

Nieuwsbrieven verzamelen de hot topics van een bepaalde sector en informeren hun lezers over de actualiteit en evoluties in hun interessegebied. Adverteerders kunnen op een gerichte manier hun doelpubliek bereiken via advertising in een IMU of via sponsored content.

Contacteer sales@trustmedia.be voor meer informatie rond de advertisingmogelijkheden in de newsletters van De Tijd | L’Echo.