PERSBERICHT

De Tijd | L’Echo versterken hun digitaal charter met een vierde pijler

 

Geen enkel medium in België geniet zoveel vertrouwen als De Tijd en L’Echo (Kantar TNS 2018). Mediafin, uitgever van De Tijd en L’Echo, investeert als geen ander in betrouwbaarheid en kwaliteit en dankt hieraan zijn sterke track record van de afgelopen jaren. Mediafin draagt “betrouwbaarheid” hoog in het vaandel, zowel naar lezers als naar adverteerders toe. Daarom voegden De Tijd en L’Echo een vierde pijler toe aan hun digitaal charter. 

 

Digitaal charter: new – brand safety

In 2017 pionierden De Tijd en L’Echo met de lancering van het eerste digitale charter in de Belgische advertentiemarkt. Aan de hand van – tot nu toe – drie garanties zetten de zakenkranten sindsdien de toon voor betrouwbaar adverteren: 100% human traffic, 100% viewability en 100% conform data protection (GDPR).

 

Deze week versterkten De Tijd en L’Echo hun engagement naar de adverteerder met een vierde garantie. De uitbreiding van dit charter met “brand safety” maakt dat merken in volle vertrouwen digitaal kunnen adverteren op tijd.be | lecho.be. De zakenkranten garanderen hierbij dat de campagne van de adverteerder enkel verschijnt in een nieuwscontext die de volle impact van diens campagne waarborgt, zonder verkeerde of dubieuze associaties. 

 

Partnerships

Elke campagne wordt enkel gezien door echte mensen (geen robots) in een veilige nieuwscontext voor het merk van de adverteerder en met respect voor privacy van de lezer. Om deze 4 garanties te verzekeren, investeert Mediafin voortdurend in nieuwe technologieën en tools. Dit vertaalde zich in partnerships met Moat, Adhese en nu ook AdmantX voor brand safety.

Klik hier om het Charter integraal terug te vinden. Mediafin roept iedereen op om het charter door te nemen en te ontdekken hoe betrouwbaar digitaal communiceren in De Tijd en L’Echo is.

 

Meer informatie rond het digitaal charter? Contacteer Sven Lybaert: sven.lybaert@trustmedia.be