De Tijd | L’Echo zetten nog meer in op KMO’s en ondernemen

Pulse, het initiatief van Tijd | Echo Connect met een focus op ondernemen en KMO’s, krijgt vanaf dit jaar nog meer visibiliteit bij De Tijd | L’Echo. Pulse verschijnt niet enkel meer als magazine, maar krijgt ook ruimte in de katern “Ondernemen” van De Tijd | L’Echo.

Pulse, voor KMO’s en ondernemers

Pulse, een contentinitiatief van Tijd | Echo Connect, houdt al enkele jaren de Belgische KMO-ondernemer up-to-date over het snel evoluerende bedrijfslandschap. Pulse brengt een inspirerende blik op specifieke aspecten van ondernemen en trends rond telecom, ICT, HR, fleet, finance. Hierbij komen zowel actualiteit als futureproof innovaties aan bod.

Pulse bij De Tijd | L’Echo

De omgeving van De Tijd | L’Echo biedt de perfecte context voor de content van Pulse. Pulse verscheen tot voor kort enkel als magazine bij de zakenkranten, en krijgt vanaf dit jaar elk trimester ook ruimte in de katern “Ondernemen” van De Tijd | L’Echo. Pulse verschijnt vanaf maart zowel als magazine en als reeks in de krant en richt zich zo nog bewuster tot de doelgroep van ondernemers en KMO’s.

Door Pulse te integreren in de krant, bevestigen De Tijd | L’Echo eens te meer hun focus op Business & Finance, met aandacht voor de next generation & start-ups, entrepreneurship & KMO’s, new technology & local heroes.

Op 20 maart verschijnt Pulse voor het eerst IN de krant (focus: IT & Telecom), op 24 april spitst Pulse zich toe op Milieu & Energie. Het eerstvolgende Pulse-magazine zit bij De Tijd | L’Echo op 12 juni. Data om naar uit te kijken, want zowel magazine als krantenreeks hebben een nieuwe impactvolle en herkenbare lay-out gekregen.

Meer informatie? Contacteer Ruben Messely – ruben.messely@trustmedia.be, 02/422.05.44.

Neem voorsprong.