Horloges | Montres goes digital

  

Sabato Connect lanceert de Sabato Horloge Hub

  

Sabato Connect* lanceerde op 05/10 de online Haute Horlogerie-Hub, een interactieve contenthub op tijd.be | lecho.be, die de Haute Horlogerie grote eer aandoet.

  

  

Lezers met een grote interesse in horloges

  

De lezers van Sabato, het luxemagazine van De Tijd & L’Echo, houden van kwaliteitsvolle en exclusieve merken die met hun lifestyle en persoonlijkheid matchen. Dit weerspiegelt zich ook in het Horloge-Onderzoek dat Trustmedia begin 2019 i.s.m. Checkmarket voerde: 3 op de 5 lezers hebben een grote interesse in horloges. Een passie die ze graag delen met hun entourage: 50% geeft aan vaak over horloges te praten. 4 op de 5 plant zelfs om in de nabije toekomst 1 of meer horloges te kopen.

  

7 op 10 Sabato-lezers bezitten één of meer waardevolle horloges, 39% zelfs meer dan 3 (2x meer dan gemiddeld). 44% draagt een horloge met een minimumwaarde van 2.500 € en 20% één van meer dan 5.000 €. Er schuilt ook een groot potentieel (35%) in de klasse < 1.000 €.

  

  

Horloges | Montres goes digital

  

Sabato staat ervoor gekend in te spelen op de passies van zijn lezers. De horlogespecial Horloges | Montres blijft dé vaste semestriële afspraak in print met fans van de Haute Horlogerie.

  

Op 05/10 lanceerde Sabato Connect de Haute Horlogerie-hub. Een initiatief dat 24/24 verhalen achter het horlogemerk bij de kapitaalkrachtige lezers brengt.

  

Deze hub is the place to be voor Haute Horlogerieliefhebbers die er het hele jaar door contentartikels rond horloges terug vinden. De hub biedt adverteerders digitale storytelling opportunities aan om een kapitaalkrachtige doelgroep te bereiken: video, fotosliders, interactieve longread formats, shareable content…

  

Het is dus nooit te laat om deze exclusieve doelgroep te bereiken. Contacteer sabato@trustmedia.be of research@mediafinstudios.be voor meer informatie rond het onderzoek.

  

  

*Sabato Connect is een afdeling van Content Republic, de content marketing afdeling van Mediafin.