PERSBERICHT – Primeur: Sabato krijgt baanbrekend nieuw logo

“Sabato” het luxemagazine van De Tijd | L’Echo ondergaat na 10 jaar een drastische make-over. Hiermee verlegt Sabato de bakens aan de top van het Belgische magazinelandschap.

Nieuw logo en nieuwe lay-out

Bij een nieuwe look hoort ook een baanbrekend nieuw logo dat vandaag in primeur gelanceerd wordt.

De nieuwe stijl van het logo vertaalt zich ook in de nieuwe look van het luxemagazine. Sabato gaat volop voor een visuelere, strakkere approach waar impactvolle fotografie, typografische spielerei, verfrissende lay-outs en nieuwe redactionele invalshoeken overheersen. Een nieuw formaat voor magazine én advertenties geeft een extra dimensie aan de leeservaring van de Sabato-lezers.

Het eerste nummer “Sabato New Style” verschijnt op 29/08 en krijgt heel wat extra aandacht en visibiliteit via campagnes in de titels van De Tijd | L’Echo en online op tijd.be | lecho.be. Voor meer informatie, contacteer sabato@trustmedia.be