Onderzoeken

  • De Belg en zijn geld 2018

    De studie “De Belg en zijn Geld” kan terugblikken op een rijke traditie. Sinds 2006 brengt Trustmedia het vermogen van de Belg in kaart. Lees meer
  • Trust in News 2019

    Eind 2017 voerde Kantar, internationaal het tweede grootste marktonderzoeksbureau, een onderzoek naar “Trust in News”. De studie toonde aan dat de geloofwaardigheid van klassieke nieuwsmedia stevig standhoudt. Lees meer
  • Decision Makers Survey

    De Decision Makers Survey is een onderzoek naar de rol, relevantie en toegevoegde waarde van business media in België. Mediafin onderzocht samen met Roularta Media en onderzoeksbureau Ipsos het mediagebruik van beslissingnemers en decision makers binnen... Lees meer
  • Het Grote Vastgoedonderzoek

    Inzichten in het vastgoedpatrimonium van de Belg. Hoe onderscheidt de lezer van De Tijd zich van de Belg wat betreft aankoopintenties, bezit en investeringsplannen rond vastgoed? Het Grote Vastgoedonderzoek 2016 zet alles op een rijtje. Lees meer
  • Het Grote Consumentenonderzoek

    Inzichten over het shoppinggedrag van Belgen en hun invloed op hun omgeving. Hoe onderscheidt de lezer van De Tijd | L'Echo zich van de gemiddelde Belg wat betreft het gemiddelde shopping- en aankoopgedrag in België? Lees meer
  • Influencing

    Inzichten over de impact van de Belgen op hun entourage in hun vrije tijd. Tot het lezerspubliek van De Tijd | L'Echo behoren 4 keer meer influencers dan gemiddeld. Lees meer
  • De Belg en zijn horloge

    Inzichten in het consumentengedrag rond horloges. Hoe onderscheidt de lezer van De Tijd | L'Echo zich van de gemiddelde Belg wat betreft het consumentengedrag rond horloges? Lees meer
  • De Belg en zijn auto

    Inzichten in het consumentengedrag over auto’s. Waarin onderscheidt de lezer van De Tijd | L'Echo zich van de gemiddelde Belg? Lees meer