Dat adverteren opbrengt, daar moeten we u vast niet meer van overtuigen. En daar kan Dinges ook nog iets van leren.
Hoe je dat het beste doet om de budgetten optimaal te laten renderen, daar kunnen we zeker nog een boom over opzetten.
Het korte antwoord: creativiteit. Het lange antwoord vind je in de whitepaper die we schreven over hoe marketing met creativiteit zorgt voor veel meer effectiviteit.
Want in een wereld vol ruis, algoritmes en meetbare KPI’s, is het de creatieve vonk die merken laat opvallen, verbinden én groeien. Dat is geen buikgevoel – dat is bewezen.
Download hier de ACC whitepaper “MC = E² Hoe marketing met creativiteit zorgt voor véél meer effectiviteit” en ontdek:
- waarom creativiteit niet de kers op de taart is, maar het hoofdingrediënt;
- hoe creatief werk gemiddeld 12x meer rendeert;
- hoe u als merk of bureau creativiteit systematisch kan inzetten voor concrete businessresultaten.
Met 7 aanbevelingen van ervaren strategen en Belgische bekroonde cases die inspireren hoe het kan.
Klik hieronder en laat u overtuigen door data, cases en inzichten van topstrategen.
Het is tijd om niet alleen te investeren in media, maar in méér impact.