In maart behaalden De 7 en Le Brief samen net geen 1 miljoen maandelijkse downloads, zo blijkt uit de recentste publicatie van het CIM. Beide podcasts hebben intussen een vaste plek veroverd in de dagelijkse routine van een trouw en sterk groeiend luisterpubliek. In amper drie jaar tijd zijn De 7 en Le Brief uitgegroeid […]
News
Adverteren is investeren. Maar hoe doe je dat zo effectief mogelijk?
Dat adverteren opbrengt, daar moeten we u vast niet meer van overtuigen. En daar kan Dinges ook nog iets van leren. Hoe je dat het beste doet om de budgetten optimaal te laten renderen, daar kunnen we zeker nog een boom over opzetten. Het korte antwoord: creativiteit. Het lange antwoord vind je in de whitepaper […]
Sabato bekroond als ‘European Magazine of the Year’
Sabato, het high-end weekendmagazine van De Tijd en L’Echo, is door een internationale vakjury uitgeroepen tot European Magazine of the Year. Deze prestigieuze onderscheiding, toegekend door het Österreichischer Zeitschriften- und Fachmedienverband (OZV), bevestigt Sabato’s leidende positie binnen het luxe- en lifestylesegment. Uit meer dan 300 inzendingen werd Sabato geprezen om zijn innovatieve design, spraakmakende coverconcepten […]
Lancering van De Tijd Shorts: Korte Video’s, Grote Inzichten
Brussel, 22/11/2024 – In een tijd waarin snelheid en toegankelijkheid centraal staan, introduceert De Tijd een gloednieuw format: De Tijd Shorts. Deze korte, informatieve video’s bieden kijkers binnen enkele minuten helder inzicht in complexe economische en financiële onderwerpen. Met De Tijd Shorts speelt de toonaangevende Belgische zakenkrant in op de behoefte van haar publiek om […]
Bereik van De Tijd | L’Echo groeit met 10%
Op dinsdag 12 november werden de nieuwe bereikcijfers van de CIM Persstudie gepubliceerd. De businesskranten De Tijd | L’Echo zagen hun bereik opnieuw toenemen. Op een gemiddelde dag bereiken beide businesskranten samen 518.600 lezers, liefst 77% meer op een periode van 10 jaar. Naast een sterk dagbereik behaalt Mediafin met haar 4 titels De Tijd, […]
Mediafin breidt audioaanbod uit met text-to-speech voor De Tijd en L’Echo
Mediafin lanceert met trots een nieuwe innovatie om het audioaanbod van De Tijd en L’Echo te versterken. Lezers kunnen voortaan hun favoriete nieuwsartikelen beluisteren via de nieuwe text-to-speech-functionaliteit: ‘Luistertijd’ voor De Tijd en ‘Articles à écouter’ voor L’Echo. Mediafin maakt hierbij gebruik van twee vaste AI-gegenereerde stemmen, waarbij een menselijke controle voor publicatie de kwaliteit […]
UBA lanceert gloednieuwe podcastreeks CMO voices
Op donderdag 19/09/2024 lanceert UBA in samenwerking met Trustmedia een nieuwe podcastreeks,genaamd CMO voices. Het concept? Innoverende en inspirerende CMO’s aan het woord. Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelenze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld […]
Trustmedia en Adnami bundelen krachten voor innovatieve advertentieoplossingen
Trustmedia, de advertentieregie van De Tijd | L’Echo, is sinds juli een strategisch partnership aangegaan met het toonaangevende Deense adtech-bedrijf Adnami. Deze samenwerking stelt Trustmedia in staat om unieke en interactieve Rich Media-formats aan te bieden binnen haar netwerk, waarmee ze de verwachtingen van adverteerders willen overtreffen. Rich Media-formats staan bekend om hun hoge impact […]
Creatieve campagnes & betere businessresultaten
Marketing met creativiteit zorgt voor meer effectiviteit. Daar bestaan tal van studies over die dat bewijzen. En toch lijken sommige adverteerders (en bureaus) uit het oog verloren welke superkracht ze in handen (kunnen) hebben. Daarom heeft ACC, met een aantal zeer geëngageerde straffe strategen, een whitepaper gemaakt rond creatieve effectiviteit. Hierin worden de belangrijkste onderzoeken […]
3 AMMA awards voor Trustmedia
De vakjury bekroonde tijdens de AMMA Awards Ceremony Trustmedia met goud voor Media Sales House of The Year (Challengers). Sabato won brons voor Media Brand of the Year en ook ESG District werd bekroond met brons voor Media Sustainable Development. Straf werk, maar hoe trots we ook zijn op de prijzen van dit jaar, we […]