Mediafin lanceert met trots een nieuwe innovatie om het audioaanbod van De Tijd en L’Echo te versterken. Lezers kunnen voortaan hun favoriete nieuwsartikelen beluisteren via de nieuwe text-to-speech-functionaliteit: ‘Luistertijd’ voor De Tijd en ‘Articles à écouter’ voor L’Echo. Mediafin maakt hierbij gebruik van twee vaste AI-gegenereerde stemmen, waarbij een menselijke controle voor publicatie de kwaliteit […]
Nieuws
UBA lanceert gloednieuwe podcastreeks CMO voices
Op donderdag 19/09/2024 lanceert UBA in samenwerking met Trustmedia een nieuwe podcastreeks,genaamd CMO voices. Het concept? Innoverende en inspirerende CMO’s aan het woord. Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelenze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld […]
Trustmedia en Adnami bundelen krachten voor innovatieve advertentieoplossingen
Trustmedia, de advertentieregie van De Tijd | L’Echo, is sinds juli een strategisch partnership aangegaan met het toonaangevende Deense adtech-bedrijf Adnami. Deze samenwerking stelt Trustmedia in staat om unieke en interactieve Rich Media-formats aan te bieden binnen haar netwerk, waarmee ze de verwachtingen van adverteerders willen overtreffen. Rich Media-formats staan bekend om hun hoge impact […]
Creatieve campagnes & betere businessresultaten
Marketing met creativiteit zorgt voor meer effectiviteit. Daar bestaan tal van studies over die dat bewijzen. En toch lijken sommige adverteerders (en bureaus) uit het oog verloren welke superkracht ze in handen (kunnen) hebben. Daarom heeft ACC, met een aantal zeer geëngageerde straffe strategen, een whitepaper gemaakt rond creatieve effectiviteit. Hierin worden de belangrijkste onderzoeken […]
Hoe marketing met creativiteit zorgt voor veel meer effectiviteit
Elke adverteerder kijkt hoe de budgetten het beste geïnvesteerd kunnen worden om resultaat te behalen. Want de mogelijkheden zijn legio. De euro’s niet. In de oceaan van gegevens die ons tegenwoordig omringt, zijn we voortdurend op zoek naar de beste manier om onze marketingbudgetten te optimaliseren. In die zoektocht naar efficiëntie kunnen we ons verliezen. […]
3 AMMA awards voor Trustmedia
De vakjury bekroonde tijdens de AMMA Awards Ceremony Trustmedia met goud voor Media Sales House of The Year (Challengers). Sabato won brons voor Media Brand of the Year en ook ESG District werd bekroond met brons voor Media Sustainable Development. Straf werk, maar hoe trots we ook zijn op de prijzen van dit jaar, we […]
Trustmedia inspireert met baanbrekende reeks ‘Beyond Advertising – Strategies for growth’
De nieuwste economische voorspellingen voor België wijzen op een gematigde groei van 0.3%, wat aan de lagere kant van het spectrum ligt. Om de welvaart van ons land te behouden is meer groei nodig. Trustmedia, de advertentieregie van Mediafin (uitgever van De Tijd & L’Echo), lanceert met ‘Beyond Advertising – Strategies for Growth’ een initiatief […]
CIM Krantenverkoop 2023: Stevige groei voor businesskranten De Tijd & L’Echo
De recente CIM krantenverkoopcijfers voor het jaar 2023 tonen een opmerkelijke groei* voor de businesskranten De Tijd en L’Echo, ondanks uitdagende marktomstandigheden. De Tijd vertoont een indrukwekkende groei van 5.9% in vergelijking met het voorgaande jaar. Dit betekent een stijging van 41% in 5 jaar tijd. De Tijd is hiermee de sterkste groeier in een […]
AMMA 2024: Derde nominatie voor ESG District van Trustmedia
AMMA maakte op maandag 22 april 2024 al enkele nominaties in verschillendecategorieën bekend. ESG District van Trustmedia, advertentieregie van Mediafin (uitgever vanbusinesskranten De Tijd & L’Echo) werd na de nominaties voor de Digital MediaAwards Europe 2024 en de Native Advertising Awards 2024 ook genomineerd voorAMMA 2024 voor de Media Sustainability Development Award. ESG District is […]
Native Advertising Awards 2024: Wederom dubbele nominatie voor Trustmedia
Vandaag maakte het Native Advertising Institute, de internationale vakorganisatie voor native advertising, de genomineerden van de Native Advertising Awards 2024 bekend. Na de nominaties voor de Digital Media Awards Europe 2024 werd Trustmedia, de advertentieregie van Mediafin (uitgever van businesskranten De Tijd & L’Echo) wederom 2 keer genomineerd in verschillende categorieën. De eerste nominatie gaat […]