Nieuws

Bacardi en Bombay claimen de zomer van sabato.be

Sabato.be werd begin dit jaar volledig vernieuwd tot een stijlvolle website met redactionele topfotografie, web-exclusieve content en een gidsfunctie voor de specifieke Sabato thema’s als travel, food, design en mode. De site werd al snel de digitale trekpleister voor de felbegeerde Sabato community. Lezers van het wekelijkse magazine bij De Tijd en L’Echo zijn moeilijk […]

Indrukwekkende verkoopcijfers voor zakenkranten De Tijd en L’Echo. 

De krantenverkoop van De Tijd en L’Echo gaat door op het elan van de voorbije jaren. Voor 2022 kunnen beide titels opnieuw indrukwekkende verkoopcijfers voorleggen. Met hun uitgesproken focus op business en finance zijn De Tijd en L’Echo de referentie op het gebied van financieel-economische berichtgeving.   De Tijd groeit in 2022 met maar liefst 11% […]

De belangrijkste award? Diegene die we nog niet wonnen.

Trustmedia behaalt opnieuw goud op de AMMA Awards. En toch kan het nog beter. De vakjury bekroonde Trustmedia met goud voor Media Sales House of The Year (challengers) en brons voor Best Media Research op de AMMA Awards*. Onze studie ‘The power of Podcast’ valt hierdoor een tweede keer in de prijzen na de winst […]

Goud voor ‘the Power of Podcast’ op de Native Advertising Awards

Onderzoeksproject ‘The Power of Podcast’ van Trustmedia krijgt internationale erkenning en wint de gouden award voor Best Research project op de Native Advertising Awards. De jury looft de inzet van de researchafdeling van Trustmedia en van Content Republic, onze native advertising en branded content experten, om de uitdaging aan te gaan om het eerste grootschalige […]

Trustmedia verrijkt zijn Outstream Video aanbod

Het Outstream Video aanbod op de websites van tijd.be en lecho.be wordt uitgebreid met een nieuwe positie op de homepage. De homepage van tijd.be en lecho.be is nog steeds een erg belangrijke pagina voor het exclusieve publiek van beleggers en investeerders, invloedrijke ondernemers en kapitaalkrachtige consumenten. Maar liefst 1 op 3 van de websitebezoeken komt […]

Content Republic drie keer genomineerd voor de Native Advertising Awards.

Content Republic, de native advertising en branded content experten van Trustmedia, zijn meermaals genomineerd voor de Native Advertising Awards. Maar liefst drie cases dingen mee naar één van deze prestigieuze awards. •        Best Use of Podcasts: New Insights: Start to Metaverse (EY) De podcast ‘Start to Metaverse’ /’En clair: Le Métavers’ maakt deel uit van […]

Sabato neemt een digitale versnelling.

Elke zaterdag stapt het weekendmagazine Sabato binnen in de leefwereld van moeilijk te bereiken doelgroepen zoals vermogende influencers en professionals met een passie voor design, elegantie & kwaliteit. Redactionele topfotografie, primeurs en topcontent over onder andere mode, travel, interior & design, zorgen ervoor dat Sabato in magazineland dé referentie is. Onlangs nog werd Sabato hiervoor […]

PERSBERICHT – Sabato sleept zeven European Newspaper Awards in de wacht

Sabato ontvangt internationale erkenning op de 24ste European Newspaper Award van donderdag 15 december. Zo wint het weekendmagazine van De Tijd | L’Echo maar liefst zeven prijzen voor de esthetiek van zijn artikelen in de onderstaande vier categorieën. Met deze awards sluit Sabato een succesvol jaar af: de recentste CIM-cijfers geven aan dat het bereik […]