Elke zaterdag stapt het weekendmagazine Sabato binnen in de leefwereld van moeilijk te bereiken doelgroepen zoals vermogende influencers en professionals met een passie voor design, elegantie & kwaliteit. Redactionele topfotografie, primeurs en topcontent over onder andere mode, travel, interior & design, zorgen ervoor dat Sabato in magazineland dé referentie is. Onlangs nog werd Sabato hiervoor […]
Nieuws
PERSBERICHT – Sabato sleept zeven European Newspaper Awards in de wacht
Sabato ontvangt internationale erkenning op de 24ste European Newspaper Award van donderdag 15 december. Zo wint het weekendmagazine van De Tijd | L’Echo maar liefst zeven prijzen voor de esthetiek van zijn artikelen in de onderstaande vier categorieën. Met deze awards sluit Sabato een succesvol jaar af: de recentste CIM-cijfers geven aan dat het bereik […]
De redactionele podcasts van Mediafin overschrijden de kaap van 5 miljoen downloads in 2022.
Op 26 januari 2022 stapte Mediafin in de wereld van audio en lanceerde verschillende redactionele podcasts. De 7 en Le Brief, de dagelijkse nieuwspodcasts van De Tijd en L’Echo groeiden al snel uit tot de referentie in de markt. Het redactionele aanbod werd uitgebreid met verschillende wekelijkse podcasts zoals Beurvoyeurs en Tracker en series zoals […]
Belgian Podcast Awards 2022
De Tijd en L’Echo vallen in de prijzen bij de Belgian Podcast Awards.
CIM Pers Bereikstudie 2022
De jongste CIM cijfers tonen aan dat het gemiddeld dagbereik van De Tijd en L’Echo groeit met 13%.
AMMA 2022
De Tijd werd uitgeroepen tot Media Brand of the Year.
PERSBERICHT – Podcasts kill the radio star? / 1 op de 2 Belgische podcastluisteraars verkiest podcast boven radio
Onderzoek Ipsos: Podcasts net zo geloofwaardig als TV, radio en kranten De helft van de Belgische podcastluisteraars luistert liever naar podcasts dan dat ze de radio nog opzetten. Zo blijkt uit het eerste nationale Belgische podcastonderzoek dat Ipsos uitvoerde in opdracht van Mediafin bij 1500 Belgen. Bovendien vinden meer dan 8 op de 10 luisteraars […]
PERSBERICHT – Audiopodcasts van De Tijd en L’Echo nemen vliegende start
Gisteren 26 januari 2022 lanceerden De Tijd en L’Echo een eigen dagelijkse actuapodcast ‘De 7’ en ‘Le Brief’. Beide podcasts kenden alvast een vliegende start: na een halve dag online stond de teller al op een bereik van meer dan 20.000 luistersessies. Op iTunes voerde ‘De 7’ alvast de ranking aan van best beluisterde podcast. […]
PERSBERICHT – Audiopodcasts van De Tijd | L’Echo geven adverteerders extra audiodimensie voor hun multimediale campagnes
Op woensdag 26 januari 2022 lanceren De Tijd en L’Echo een eigen dagelijkse actuapodcast ‘De 7’ en ‘Le Brief’. Hiermee wordt het startschot gegeven van een verscheidenheid aan podcasts die geproduceerd worden binnen het audioproductiehuis van Mediafin. Adverteerders kunnen hun multimediale campagne versterken met audio-advertenties binnen de redactionele podcasts en hun thought leadership in de […]
PERSBERICHT – De Tijd bekroond tot European Newspaper of the Year
De Tijd is een jaar lang European Newspaper of the Year. De krant kaapte zopas de hoofdprijs weg voor de redesign en herconceptualisering van de weekkrant, als complementair medium bij de nieuwsapp en site. ‘Vorm en inhoud passen perfect samen’ Aan de competitie namen 161 kranten uit 24 landen deel. Volgens een 18-koppige vakjury van […]