Brussel, 22/11/2024 – In een tijd waarin snelheid en toegankelijkheid centraal staan, introduceert De Tijd een gloednieuw format: De Tijd Shorts. Deze korte, informatieve video’s bieden kijkers binnen enkele minuten helder inzicht in complexe economische en financiële onderwerpen. Met De Tijd Shorts speelt de toonaangevende Belgische zakenkrant in op de behoefte van haar publiek om […]
News
Bereik van De Tijd | L’Echo groeit met 10%
Op dinsdag 12 november werden de nieuwe bereikcijfers van de CIM Persstudie gepubliceerd. De businesskranten De Tijd | L’Echo zagen hun bereik opnieuw toenemen. Op een gemiddelde dag bereiken beide businesskranten samen 518.600 lezers, liefst 77% meer op een periode van 10 jaar. Naast een sterk dagbereik behaalt Mediafin met haar 4 titels De Tijd, […]
Mediafin breidt audioaanbod uit met text-to-speech voor De Tijd en L’Echo
Mediafin lanceert met trots een nieuwe innovatie om het audioaanbod van De Tijd en L’Echo te versterken. Lezers kunnen voortaan hun favoriete nieuwsartikelen beluisteren via de nieuwe text-to-speech-functionaliteit: ‘Luistertijd’ voor De Tijd en ‘Articles à écouter’ voor L’Echo. Mediafin maakt hierbij gebruik van twee vaste AI-gegenereerde stemmen, waarbij een menselijke controle voor publicatie de kwaliteit […]
UBA lanceert gloednieuwe podcastreeks CMO voices
Op donderdag 19/09/2024 lanceert UBA in samenwerking met Trustmedia een nieuwe podcastreeks,genaamd CMO voices. Het concept? Innoverende en inspirerende CMO’s aan het woord. Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelenze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld […]
Trustmedia en Adnami bundelen krachten voor innovatieve advertentieoplossingen
Trustmedia, de advertentieregie van De Tijd | L’Echo, is sinds juli een strategisch partnership aangegaan met het toonaangevende Deense adtech-bedrijf Adnami. Deze samenwerking stelt Trustmedia in staat om unieke en interactieve Rich Media-formats aan te bieden binnen haar netwerk, waarmee ze de verwachtingen van adverteerders willen overtreffen. Rich Media-formats staan bekend om hun hoge impact […]
Creatieve campagnes & betere businessresultaten
Marketing met creativiteit zorgt voor meer effectiviteit. Daar bestaan tal van studies over die dat bewijzen. En toch lijken sommige adverteerders (en bureaus) uit het oog verloren welke superkracht ze in handen (kunnen) hebben. Daarom heeft ACC, met een aantal zeer geëngageerde straffe strategen, een whitepaper gemaakt rond creatieve effectiviteit. Hierin worden de belangrijkste onderzoeken […]
Hoe marketing met creativiteit zorgt voor veel meer effectiviteit
Elke adverteerder kijkt hoe de budgetten het beste geïnvesteerd kunnen worden om resultaat te behalen. Want de mogelijkheden zijn legio. De euro’s niet. In de oceaan van gegevens die ons tegenwoordig omringt, zijn we voortdurend op zoek naar de beste manier om onze marketingbudgetten te optimaliseren. In die zoektocht naar efficiëntie kunnen we ons verliezen. […]
3 AMMA awards voor Trustmedia
De vakjury bekroonde tijdens de AMMA Awards Ceremony Trustmedia met goud voor Media Sales House of The Year (Challengers). Sabato won brons voor Media Brand of the Year en ook ESG District werd bekroond met brons voor Media Sustainable Development. Straf werk, maar hoe trots we ook zijn op de prijzen van dit jaar, we […]
Trustmedia inspireert met baanbrekende reeks ‘Beyond Advertising – Strategies for growth’
De nieuwste economische voorspellingen voor België wijzen op een gematigde groei van 0.3%, wat aan de lagere kant van het spectrum ligt. Om de welvaart van ons land te behouden is meer groei nodig. Trustmedia, de advertentieregie van Mediafin (uitgever van De Tijd & L’Echo), lanceert met ‘Beyond Advertising – Strategies for Growth’ een initiatief […]
CIM Krantenverkoop 2023: Stevige groei voor businesskranten De Tijd & L’Echo
De recente CIM krantenverkoopcijfers voor het jaar 2023 tonen een opmerkelijke groei* voor de businesskranten De Tijd en L’Echo, ondanks uitdagende marktomstandigheden. De Tijd vertoont een indrukwekkende groei van 5.9% in vergelijking met het voorgaande jaar. Dit betekent een stijging van 41% in 5 jaar tijd. De Tijd is hiermee de sterkste groeier in een […]