Nieuws

Native Advertising Awards 2024: Wederom dubbele nominatie voor Trustmedia

Vandaag maakte het Native Advertising Institute, de internationale vakorganisatie voor native advertising, de genomineerden van de Native Advertising Awards 2024 bekend. Na de nominaties voor de Digital Media Awards Europe 2024 werd Trustmedia, de advertentieregie van Mediafin (uitgever van businesskranten De Tijd & L’Echo) wederom 2 keer genomineerd in verschillende categorieën. De eerste nominatie gaat […]

Digital Media Awards Europe 2024: Alle Belgische nominaties voor Trustmedia

Op maandag 8 april 2024 maakte de World Association of News Publishers, de wereldwijde organisatie van de pers, de genomineerden van de Digital Media Awards Europe 2024 bekend. Deze awards erkennen de beste projecten in de nieuwsmedia-industrie. Trustmedia, de advertentieregie van Mediafin (uitgever van businesskranten De Tijd & L’Echo), werd maar liefst 2 keer genomineerd […]

INVEST.IMMO matcht investeerders met kwaliteitsvastgoed 

Mediafin, de uitgever van de nieuwsmerken De Tijd en L’Echo, lanceert vandaag INVEST.IMMO. Deze nieuwe website zal het aanbod bundelen van het investeringsvastgoed dat in België te koop wordt aangeboden. Een tool berekent voor vastgoedinvesteerders meteen het realiseerbare rendement per aangeboden pand op basis van tal van factoren: van de zuivere aankoopprijs over de energiezuinigheid tot […]

De 7 & Le Brief podcasts van De Tijd | L’Echo vieren hun 2de verjaardag

Mediafin, uitgeverij van zakenkranten De Tijd | L’Echo, vierde de tweede verjaardag van haar De 7 & Le Brief podcasts. Elke ochtend vanaf 7 uur krijgen luisteraars 7 nieuwsitems aangeboden over politiek, business of ondernemerschap. Sinds de start is deze podcast al meer dan 11 miljoen keer gedownload, een indrukwekkend cijfer voor een redactionele podcast. […]

Trustmedia en ACC starten partnership met pleidooi voor adverteren tijdens recessie.

Trustmedia en ACC kondigen een partnership aan, met als doel de belangrijke doelgroep van beslissingsnemers in bedrijven en organisaties te sensibiliseren voor de waarde van sterke en waardevolle communicatie. FamousGrey staat in voor het strategisch-conceptuele luik van de samenwerking. Op termijn zullen er meerdere thema’s worden uitgewerkt en onderbouwd met sterke argumenten, die opdrachtgevers en […]

Hoera het is crisis!

Hoe sterke merken hun voordeel halen uit een recessie. What goes up, must come down. In ruim drie decennia ben ik als ondernemer vijf recessies doorgesparteld in het communicatievak. Samen met het team en samen met de klanten. De ervaring leert me dat ons vak een kanarie in de koolmijn is. Communicatie-adviesbureaus voelen de crisis […]

Nieuwe AI-tool analyseert duurzaamheidsrapporten van Belgische bedrijven

ESG District van Trustmedia houdt vinger aan de pols van Belgische duurzaamheidsinzet Stakeholders die inzicht nodig hebben in duurzaamheidsinformatie van Belgische bedrijven kunnen dat binnenkort doen via een nieuw platform: ESG District. Trustmedia ontwikkelde dit platform om alle informatie over duurzaamheid op één plek te centraliseren. Opvallend: het platform stelt een speciaal ontwikkelde AI-tool ter […]