De Tijd | L’Echo marktleider op bereik Decision Makers
In 2018 voerde onderzoeksbureau ‘Ipsos’ voor de eerste maal een onderzoek naar het bereik, de rol, de relevantie en de toegevoegde waarde van businessmedia in België.
In 2021 werd het onderzoek hernieuwd door internationaal onderzoeksbureau ‘Kantar’.
De studie werpt een nieuw licht op het bereik en de relevantie van media bij beslissingsnemers met zowel beslissingsbevoegdheid als budgettaire verantwoordelijkheid in België.
In totaal werden 927 Decision Makers uit Belgische bedrijven telefonisch bevraagd en werden 18 nieuwsmerken opgenomen in de studie.
Het onderzoek stelt vast dat de titels De Tijd | L’Echo 1 op 2 van de beslissingsnemers in België bereiken (*). Ze doen dit bovendien op een relevante manier: bijna 9 op 10 van de Decision Makers gebruikt immers De Tijd | L’Echo als een professionele tool (*).
Daarnaast heeft De Tijd | L’Echo een duidelijke impact op Decision Makers uit zowel kleine als grote ondernemingen: ze bereiken 2 op 5 beslissingsnemers uit kleine Belgische bedrijven (< 100 werknemers) en 3 op 5 beslissingsnemers uit grote bedrijven (> 100 werknemers).
*O.b.v. totaal bereik total brand De Tijd & L’Echo
Wenst u meer inzichten over het Decision Makers Survey? We sturen u met plezier een presentatie met de belangrijkste resultaten.
Stuur mij de presentatie
“*” =Verplichte velden
"*" indicates required fields
Door uw gegevens te delen geeft u Trustmedia toestemming u informatie te mailen over de verschillende producten en klantenevenementen van Trustmedia (De Tijd | L’Echo, Sabato, Netto | Mon Argent, Wealth, Fonds). Raadpleeg onze privacy en cookie policy voor meer informatie over hoe we uw data gebruiken.