Sabato
Elke zaterdag dringt Sabato geruisloos binnen in het privéleven van een moeilijk te bereiken doelgroep van drukbezette professionals.
Sabato: Feel Connected – Inspired – Privileged
Sabato, het luxe & lifestyle magazine van De Tijd | L’Echo, brengt luxe met een verhaal. Redactionele topcontent rond mode, travel, interior & design, cars, horloges & gastronomie, zorgen ervoor dat Sabato dé referentie blijft bij de trouwe lezers. Voor hen is Sabato een uniek magazine dat staat voor kwaliteit, elegantie en exclusiviteit.
Elk weekend dringt Sabato geruisloos binnen in het privéleven van een moeilijk te bereiken doelgroep van drukbezette professionals. Sabato verschijnt elke zaterdag in print, dagelijks online op sabato.be en de nieuwsbrief “Sabato Select” zorgt voor de wekelijkse shot inspiratie in de mailbox.
Lezers
De lezers van Sabato hebben een hoog luxeprofiel. Ze bezitten 43% van het Belgisch financieel vermogen (De Belg en zijn Geld, Kantar 2021), hebben een hoge koopkracht en investeren die graag in hun passies. Ze geven tot 3,5x meer uit in verschillende domeinen zoals interieur, gastronomie, fashion & beauty, om dure, exclusieve en kwaliteitsvolle producten en merken te bezitten (Passion Survey, Kantar 2022).
Sabato is dan ook het meest selectieve magazine in België op de hoogste sociale klasses 1-2 (selectiviteit 182) bij personen ouder dan 45 jaar (CIM 2022, selectiviteit LLP, total brand +45j.).
Wekelijks haalt het magazine over alle platformen heen (papier, tablet, website en app) 181.600 contacten (CIM 2023, total brand).
Specials & oblong
Naast de redactionele specials, voorziet Sabato ook elk jaar in vaste waarden. Stuk voor stuk bewaarnummers met exclusieve content en een unieke lay-out.
- Knokke Special (juni): startschot van de zomer.
- Sabato Summer (juli & augustus): hele zomer beschikbaar, ook voor niet-abonnees
- Sabato Luxe (november) brengt in het najaar de lezers op stijlvolle wijze in feeststemming.
- “De 100”: Sabato’s gewijd aan één specifieke topic prijzen de 100 must-do’s en must-sees in dat luxesegment aan.
Jaarlijks verschijnen 5 specials exclusief in een stijlvol oblong-formaat. Dit langwerpige rechthoekige formaat verrijkt de leeservaring en zorgt ervoor dat Sabato verrassend blijft inspireren, zowel op het gebied van content als van inspirerende advertenties.
Content Bijlages
Content Republic, de branded content afdeling van Trustmedia, publiceert doorheen het jaar branded content-bijlagen die inhaken op de interesses van onze lezers. Deze Sabato Connect-projecten geven u de kans om uw merk te verbinden aan de thema’s die aan bod komen in Sabato en zo nog meer uw rol als thought leader te bestendigen.
- Horloges | Montres: specifieke contentbijlage die de luxe horlogerie in de spotlights plaatst
- Real Estate with a View: een state-of-the-art bijlage waarin 7 uitzonderlijke vastgoedprojecten visueel in de kijker worden gezet.
Adverteren
Wenst u te adverteren via een klassieke displaycampagne, een multimediale propositie of een native advertising-traject? Neem dan contact op met ons of ga even langs op de tarievenpagina. We helpen u graag met een oplossing op maat.