Mediafin versterkt positie met multimediale strategie en jonger publiek De nieuwste cijfers van de CIM Persstudie bevestigen opnieuw de sterke positie van de businesskranten De Tijd en L’Echo. Op een gemiddelde dag bereiken beide titels samen 517.200 lezers, een stijging van 89% over de voorbije tien jaar. Ook op maandbasis groeit het bereik van Mediafin […]
News
Belgische bedrijven trekken elektrische transitie, consumenten blijven achter
Onderzoeksbureau Profacts voerde in opdracht van Mediafin Intelligence een grootschalige studie uit naar de stand van elektrische mobiliteit in België, zowel bij bedrijven als consumenten. De resultaten werden vandaag voorgesteld tijdens het seminar “Belgians and Electric Mobility – Driving into the Electric Era” . Kernbevindingen van het onderzoek Bart Gunst, Head of Mediafin Intelligence “De […]
Adverteren is investeren. Maar hoe doe je dat zo effectief mogelijk?
Dat adverteren opbrengt, daar moeten we u vast niet meer van overtuigen. Zo haal je nu eenmaal return op je marketing investment. Hoe je dat het beste doet om de budgetten optimaal te laten renderen, daar kunnen we zeker nog een boom over opzetten. Het korte antwoord: creativiteit. Het lange antwoord vind je in de […]
Voor onze adverteerders halen we alles uit de kast.
Als creatieve en strategische mediapartner geven we bedrijven en organisaties multimediale toegang tot de lezers van De Tijd & L’Echo. Resultaten voor onze adverteerders: dáár draait het om. Dat ons werk nu ook bekroond wordt door nationale en internationale vakjury’s, is een mooie bevestiging van onze expertise — en een extra reden om die kast […]
Podcasts De 7 en Le Brief naderen 1 miljoen maandelijkse downloads
In maart behaalden De 7 en Le Brief samen net geen 1 miljoen maandelijkse downloads, zo blijkt uit de recentste publicatie van het CIM. Beide podcasts hebben intussen een vaste plek veroverd in de dagelijkse routine van een trouw en sterk groeiend luisterpubliek. In amper drie jaar tijd zijn De 7 en Le Brief uitgegroeid […]
Sabato bekroond als ‘European Magazine of the Year’
Sabato, het high-end weekendmagazine van De Tijd en L’Echo, is door een internationale vakjury uitgeroepen tot European Magazine of the Year. Deze prestigieuze onderscheiding, toegekend door het Österreichischer Zeitschriften- und Fachmedienverband (OZV), bevestigt Sabato’s leidende positie binnen het luxe- en lifestylesegment. Uit meer dan 300 inzendingen werd Sabato geprezen om zijn innovatieve design, spraakmakende coverconcepten […]
Lancering van De Tijd Shorts: Korte Video’s, Grote Inzichten
Brussel, 22/11/2024 – In een tijd waarin snelheid en toegankelijkheid centraal staan, introduceert De Tijd een gloednieuw format: De Tijd Shorts. Deze korte, informatieve video’s bieden kijkers binnen enkele minuten helder inzicht in complexe economische en financiële onderwerpen. Met De Tijd Shorts speelt de toonaangevende Belgische zakenkrant in op de behoefte van haar publiek om […]
Bereik van De Tijd | L’Echo groeit met 10%
Op dinsdag 12 november werden de nieuwe bereikcijfers van de CIM Persstudie gepubliceerd. De businesskranten De Tijd | L’Echo zagen hun bereik opnieuw toenemen. Op een gemiddelde dag bereiken beide businesskranten samen 518.600 lezers, liefst 77% meer op een periode van 10 jaar. Naast een sterk dagbereik behaalt Mediafin met haar 4 titels De Tijd, […]
Mediafin breidt audioaanbod uit met text-to-speech voor De Tijd en L’Echo
Mediafin lanceert met trots een nieuwe innovatie om het audioaanbod van De Tijd en L’Echo te versterken. Lezers kunnen voortaan hun favoriete nieuwsartikelen beluisteren via de nieuwe text-to-speech-functionaliteit: ‘Luistertijd’ voor De Tijd en ‘Articles à écouter’ voor L’Echo. Mediafin maakt hierbij gebruik van twee vaste AI-gegenereerde stemmen, waarbij een menselijke controle voor publicatie de kwaliteit […]
UBA lanceert gloednieuwe podcastreeks CMO voices
Op donderdag 19/09/2024 lanceert UBA in samenwerking met Trustmedia een nieuwe podcastreeks,genaamd CMO voices. Het concept? Innoverende en inspirerende CMO’s aan het woord. Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelenze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld […]